menitis lagi..

semalam air mata aku menitis lagi kerana ingatkan kamo.. Ya Allah..sudah hampir berbulan-bulan..tapi aq still cam ni..aku masih xdapat nak lupakan dia sepenuhnya walaupun dia sudah menjadi tunangan orang..kenapa susah sangat aku nak terima semua ni sedangkan aku tahu dia bukan milik aku lagi.sepatutnya dari mula dulu lagi aku jauhkan diri dari dia..aku x patut berkawan dengan dia sampai terbit rasa sayang dan akhirnya aku sendiri yang menanggung kepedihannya..

semua salah kamo tahu,kalau la dari dulu kamo biarkan aku jauhkan diri aku dari kamo..semua ni xjadi cam ni..ape yang aku paling takot dah pun terjadi..kamo sedang berbahagia sedangkan aku?bagaimana caranya untuk aku terus lupakan kamo..aku tak kuat,dan aku bukan macam kamo..mudah untuk melupakan segalanya.aku tidak pernah lupa semua kenangan kita..biarlah aku hidup hanya dengan kenangan2 kita sebelum ini..


Tiada ulasan: