bestfriend forever!!

 Aku rindu kawan-kawan aku..NAD N AYU.
rindunya masa kite kecik-kecik dulu...kite bertiga selalu je bergaduh.kadang-kadang sampai dua tiga hari kan.Lau ingat balik kelakar je sebab kita selalu gaduh pasal benda yang tah ape-ape.


Rindu nak borak-borak,lepak-lepak 
macam dulu-dulu ngan korang berdua.
Dari sekolah rendah sampai la sekolah menengah,hari-hari lepas balik 
sekolah je mesti ayu n nad datang 
umah aku lepak-

 

    lepak.Walau xde homework 
pon korang tetap datang borak-borak 
buang masa sama-sama kn..hehe setiap masa je kite bertiga kn,
dekat sekolah 1 class,duduk sama-sama 
naik bas sama-sama,kadang-kadang balik 
uma jalan kaki sama-sama.
korang ingat x???

Banyak sangat kenangan kita bertiga dari kita sekolah rendah lagi,kita nakal sangatkan..macam-macam yang kita buat.kita suka sangat kacau,orang kenakan orang.dekat sekolah xpayah cakap la..ad ke benda kita buat,cikgu mengajar kita borak-borak..siap makan lagi kat belakang.



Tapi sekarang semua da berubahkan..semua da ikut haluan masing-masing.kita da jarang lepak-lepak macam dulu,borak-borak,nak jumpa pon da susah sekarangkan.

Ayu da kawen..da ada anak yang comel!!aku sangat jeles haha.Nad still lagi sama macam aku jodoh kitorang xsamapai lagi.Agak-agak la kan antara aku dan nad siapa la yang kawen dulukan..haishh



ni la bestfriend aku dari kecik..hehe

ayu ngan husband dia sofi.








Tiada ulasan: